- 24 mart 2012
Hoćemo li se u budućnosti, uzrokom korporativnih psihopata, pretvoriti u ljudoždere
U javnosti se već neko vrijeme čuju različite debate o tome koliko je moralno koristiti proizvode široke potrošnje u kojima se nalaze stanice kultivirane iz abortiranih fetusa. Bez obzira na vaše stanovište o abortusu, činjenica je da postoje cijele grane industrije; prehrane, pića i medicinskih proizvoda koje rutinirano koriste tkiva abortiranih fetusa, takvo ponašanje bi uvelike trebalo zabrinuti javnost.
- 12 februar 2012
Gladovanje usporava razvoj raka dojke, melanom i tumor mozga
Tim naučnika s profesorom gerontologije i biologije Walterom Longom s američkog univerziteta Južna Kalifornija na čelu, u nedavno objavljenoj studiji u naučnoj reviji "Naučna transnacionalna medicina" otkrili su da kratkotrajna gladovanja u kombinaciji s hemotarapijom daju najbolje rezultate u liječenju pojedinih tipova karcinoma.
- 05 februar 2012
Čaša mlijeka dnevno za bolje pamćenje
Samo jedna čaša mlijeka dnevno može poboljšati moždane funkcije, barem tako tvrde znanstvenici sa Sveučilišta Maine u SAD-u. Njihova je studija otkrila da osobe koje redovito konzumiraju mlijeko imaju pet puta veće šanse za uspjeh na testovima pamćenja i moždanih funkcija od onih koji ne piju mlijeko.
- 05 februar 2012
Meso s roštilja ili ražnja opasno – povećava rizik od raka prostate
Kad se meso peče na roštilju ili ražnju, mast kapa u vatru i stvaraju se kancerogeni aromatski ugljikovodici, a novo istraživanje (Plos One) dokazuje povezanost jako pečenog crvenog mesa s agresivnim karcinomom prostate.
- 05 februar 2012
Pretjerana upotreba mobitela može uzrokovati tumor mozga
Ako ste među četiri milijarde koji veći dio dana hodaju uokolo s mobitelom na uhu ne bi bilo loše uzeti u obzir rezultate studije koja otkriva kako je kod korisnika mobitela čak pet puta veća mogućnost pojave tumora mozga nego kod onih koji ih ne koriste.
- 05 februar 2012
Pretjerana upotreba šećera je štetna kao i alkohol i cigareta
(Pretjerana) upotreba šećera je štetna za ljudski organizam koliko i cigareta i alkohol, tvrde naučnici sa Univerziteta u Kaliforniji i upozoravaju da su zaslađena hrana i pića odgovorni za cijeli niz bolesti, uključujući gojaznost, bolesti srca, karcinom i probleme s jetrom, prenosi LA Times. Tvrde i kako šećer (tj. pretjerana upotreba šećera) širom svijeta, posredno ili neposredno, uzrokuje 35 milona smrti godišnje.